hello from vienna austria

GroupDIY Audio Forum

Help Support GroupDIY Audio Forum:

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.

pirmin133

New member
Joined
Jan 28, 2023
Messages
3
Location
vienna
hello guys, about me, 29 year old music producer from vienna, have been working with outboard devices for a few years now, have decided to join the community in order hopefully to be able to learn a few things from you guys, since i would very much like to build my own compressor soon, but i am a total newbie in the DIY field, I have never opened a device for example :D, i will get my hands on a old behringer compressor wich need a light repair to get things started haha...

I'm happy about everyone who wants to answer basic questions

greetings
 
Cool Guys, I am also from Austria / Upper Austria, Salzkammergut, near Attersee. Really worth to join the group. Greez
hallo herbert, würdest du bereit sein ein paar grundlegende fragen zu beantworten, würd mich freuen wenn du zeit und lust dazu hast :D
 
Klar! Please write a PM 👍 (in German dann...😂👍)
cool vielen dank, ich kann irgendwie keine neue conversation starten, liegts vielleicht daran dass ich noch neu im forum bin und die rechte dafür noch nicht hab? vielleicht kannst du es mal probieren mir eine pm zu schicken. grüße
 
Herzliche Grüße von der Westseite von Lower Michigan, USA! Ich erinnere mich gerne an einen Besuch in Wien vor ein paar Jahren - eine schöne Stadt mit charmanten Menschen und schönen Sehenswürdigkeiten - und, das Beste von allem, wirklich gutem Essen und Bier!

Wenn Sie neu im Heimwerkerbereich sind, empfehle ich Ihnen, das Löten von Bauteilen zu üben und zu lernen, wie man Bauteile auslötet, und Sie können fast alles bauen, um zu lernen, wie man das macht.

Viel Spaß auf den Wegen. // James - K8JHR
 

Latest posts

Back
Top