Bonjour à tous !

GroupDIY Audio Forum

Help Support GroupDIY Audio Forum:

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.

Comakepi

Member
Bonjour à tous, je m'appelle Adrien, je suis technicien pour des événements live. J'ai toujours un fer à souder près de moi, principalement pour réparer du vieux matériel pendant mon temps libre. J'ai aussi un stock de vieux micros cheap, achetés lorsque j'étais plus jeune, certains seront sans doute des cobayes pour de futures expériences.
Content de vous rejoindre

Adrien,

I used google translate to put your message into English. My "High School French" isn't good enough.

"Hello everyone, my name is Adrien, I am a technician for live events. I always have a soldering iron near me, mainly for repairing old equipment in my free time. I also have a stock of old cheap microphones, bought when I was younger, some of which will undoubtedly be guinea pigs for future experiments.Glad to join you."

Welcome. Thank you for joining us.

Bonjour à tous, je m'appelle Adrien, je suis technicien pour des événements live. J'ai toujours un fer à souder près de moi, principalement pour réparer du vieux matériel pendant mon temps libre. J'ai aussi un stock de vieux micros cheap, achetés lorsque j'étais plus jeune, certains seront sans doute des cobayes pour de futures expériences.
Content de vous rejoindre
Hello Adrien
Bienvenue ! C’est un forum anglophone exclusivement. This is an English speaking forum.

Latest posts

Back