Modifying my D&R Triton

GroupDIY Audio Forum

Help Support GroupDIY Audio Forum:

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.

canarion

Member
Joined
Dec 1, 2008
Messages
9
  Hi, sorry you do not know speak English. I would recommend that I can do to improve my mixing console D & R Triton. I have already changed some ssm2017 by that1512 and ssm2019 and I changed channels or adding a pair of Jensen JT16. But I think changing the other two TL072 IC higher quality could earn some more quality. Congratulations for the amazing job that I love doing and I truly regret not having more time and money for some projects.
Greetings and thanks in advance.
Hola, disculpen que no sepa hablar inglés. Me gustaría que me recomendaran que mejoras que puedo hacerle a mi consola de mezclas D&R Triton. Ya he cambiado algunos ssm2017 por that1512 y por ssm2019 y he modificado u par de canales añadiendole el JT16 de Jensen. Pero creo que cambiando dos TL072 por otro IC de mayor calidad podría ganar algo más de calidad. Felicidades por el increible trabajo que estan haciendo me fascina y realmente lamento no disponer de más tiempo y dinero para realizar algunos proyectos más.
Saludos y gracias por adelantado

Schemas http://www.d-r.nl/dnrsite/Service%20Parts/TRITONschemas.PDF
 
Back
Top